lördag 18 juni 2011

Inte helt inaktiv

Igår fick jag minsann veta att det faktiskt finns såna som läser den här nästan helt inaktiva bloggen. Nu sitter jag ju mest på FB och det känns mest som att jag upprepar mig när jag skriver här :)

Var TL igår här i Gällivare, strulade till första lydnadstreorna eftersom det blev lite stressigt mellan klasserna och jag hann inte ställa om mig inför nästa klass. Jag fick lite dåligt samvete för startnr. 1 eftersom hon hade en underbar hund men tyvärr strulade jag till ett moment som hon ändå fick tio på så det skulle kanske inte varit så praktiskt att begära tekniskt fel ;) Däremot om det hade varit jag så skulle jag ha tjurat ihop på TL...

Utställningen gick samtidigt och några skulle ställa så vi fick anpassa oss lite men jag tyckte ändå att allt flöt på bra fram till slutet då vi fick vänta lite med platsmomenten för treorna då finalerna gick.

Nu börjar det dra ihop sig för att gå upp och anmäla närvaro på sekretariatet så jag ska försöka väcka min hund och packa oss iväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar