söndag 20 december 2009

Inte mycket

Här har det inte hänt så mycket, därför inget skrivet i bloggen på ett tag. Vi har semester från träningen för tillfället, har mest kört stadga i stå sitt och ligg inomhus så inte ens det har jag något att rapportera om. Kurs och föreläsningsplaneringarna ligger just nu framme och väntar på att jag ska få lite ideér, känner mig lite tom på inspiration bara. Har en grundtanke och ska spinna vidare på den men det är svårt att formulera sitt träningstänk när man arbetar så mycket på känsla som jag gör. Alla hundar är olika och alla förare är olika...

Alltså jag vet inte vad mer jag ska skriva så det får nog vara bra sådär för den här gången, kände bara att jag skulle meddela att jag lever och mår bra :-)

Jo förresten så har jag påbörjat en hemsida: http://sites.google.com/site/gofullspeed/

3 kommentarer:

  1. Vi från Utsikten, önskar er en God Jul och ett Gott Nytt Träningsår :-)
    Margareta, Leo och Felix

    SvaraRadera
  2. God Jul och Gott Nytt År!
    Från oss alla i "Kullen"

    Monica Micke och Sara

    SvaraRadera