fredag 18 september 2009

Bara ett litet inlägg

Livet traskar vidare, har lite ont i huvudet idag - jag vet att det är skryt men vad gör man när sågspånet hamnat ojämnt. Här har det hänt en hel del sedan senaste inlägget, har varit på kurs i Luleå för Berit och Charlie Sjöberg. Det var verkligen en givande kurs när det gäller inspiration och motivation. Känner mig supertaggad i träningen och kör på som tidigare igen, ibland behöver man bara en spark i baken och en liten påminnelse om vad man pysslar med.

Vi tränar alltså på och Spot är anmäld till lkl 3 i oktober, spännande, vi är inte riktigt klara så vi har inga större förväntningar även om det känns bra att få lite koll på vart man står i träningen. Om två veckor blir det helgkurs här på andra sidan älven, även det blir spännande och roligt, hoppas verkligen att alla ska tycka om kursen och planeringen är i full gång.

Det börjar bli kyligt ute så det är varma kläder som gäller framöver, måste ut i förrådet och plocka fram höstgarderoben. Igår när jag skulle hem från agilitykursen trodde jag faktiskt att jasg skulle frysa ihjäl, hur kan det komma sig att man aldrig lär sig att dra på nog med kläder när kylan börjar slå till. Man ska alltid hinna frysa lite innan, det är som en överraskning varje år - oj vad kallt det var ute...

Nä, nu dillar jag bara för att jag egentligen inte har något vettigt att skriva om. Dåligt med uppdateringar blir det när man har kompisarna på Facebook :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar