lördag 24 oktober 2009

Inget som händer

Här händer inget utöver det vanliga. För någon dag sedan påbörjade jag ett inlägg men insåg att det inte skulle bli något vettigt av det så jag raderade det. Vi tränar på och rastar hundar och livet går sin gilla gång. Isen tar lång tid på sig att frysa men det blir väl bra så småningom så att vi kan börja åka skoter igen. Skulle behöva fylla på hundfoderförrådet men det ids man ju inte på allvar när man ska bära det långt nerifrån stranden. Vi måste ju parkera båten en bit nerströms eftersom det allltid börjar frysa på vid "våran" strand här nedanför. Har några hundar på pensionatet så det känns som att vi kanske kan få det att fungera och generera en liten men stadig inkomst.

Nä, nu vet jag egentligen inte vad mer jag ska skriva, kan ju berätta en massa grejer men det kan vara mindre intressant att veta ;-)

2 kommentarer:

  1. Vill bara tala om att jag varit här!Fin sida!
    Tack för grattis-kommentaren i min dagbok.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jo det är bara hoppats att vi får många fina år ihop, jag och schäferbuset :) Puma var så taggad idag när vi körde fotpositioner, ville verkligen göra rätt. Ett bett i fingret(ser mina fingrar ut som levergodis?)råkade det bli men det var det värt :)

    SvaraRadera