torsdag 26 augusti 2010

Men faaan

Men gud vad dum jag är. Kom precis på varför Spot håller på med den där hemska osäkerheten i vittringen så att han dubbelkollar om han har rätt pinne. Var ut och tränade och tänkte back to basics för att få allt rätt från början. Lade ut en bunt pinnar och klickade när han tog rätt - superbra! MEN det är ju därför han dubbelkollar!!! Han får ju klick när han tar rätt och OM det är som jag misstänker så blir han osäker när han inte får något klick och dubbelkollar således. Ändå trodde jag att jag varit noga när jag tagit bort belöningen vid själva uppletandet men jag tror att det blivit något galet där... Han tar ju alltid rätt men släpper och letar igenom alla igen för att sedan ta upp rätt igen. Fasikens, då blir det att problemlösa...

1 kommentar:

  1. Allt har en förklaring, det gäller bara att komma på den. Nu får du klura lite på hur du ska få honom att fatta att det är rätt från början....

    SvaraRadera