lördag 25 juli 2009

Bildstrul

Skulle lägga in foton från vallningen och lite annat men det ville sig inte (igen), vi har något allvarligt fel på fotoprogrammet. Det får fortsätta vara bara tråkig text här ett tag till alltså...

Idag har jag bara rensat ogräs, ansat tomaterna och inte hunnit så mycket mer, 3000 kvadratmeter tar sin lilla tid. Nu är jag på väg ut för en liten träningsvända med Spot, jag ska kolla lite på de moment som redan är inlärda men inte befästa och se hur mycket finslip det är kvar. Vittringen går inte framåt - han har inte fattat att ta just min pinne än, 75% av gångerna blir det rätt men sen kan det bli fel flera gånger på raken. Vi måste också träna på vänster sidoförflyttning, avlämnande av metallapport, stadga i stå på fjärren och sättande under gång. Resten ska nog vara i stort sett klart, i stort sett alltså! Ja, så kommer ju inkallningen från rutan också, nu är det dags att träna minnet...blir mycket att hålla reda på.

Nä, nu är jag träningssugen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar