söndag 5 juli 2009

Fel och krångel

Nåt är fel på vårt fotoprogram, det går inte att föra över bilder till datorn och inte heller går det att avinstallera eller reparera. Jäkligt skumt... Hade ju nya foton på våra nya hundkojor, agilityträningen och mycket mera.

Som vanligt har vi fullt upp så jag hinner inte skriva så mycket här, oftast är jag för trött på kvällen så det blir lite slösurfande eller bara glo på dumburken istället för att hitta på något intelligent att tillföra här i bloggen ;-) Egentligen borde jag vara ute och måla den nyaste hundkojan istället för att sitta här men jag är lite less på allt färgkluddande.

Tränade Grabbarna för en stund sedan, finns inte mycket att säga, får inte Spot förstapris på det här så vet jag inte vad jag ska göra. Han går enligt min bedömning i stort sett felfritt, ok på hemmaplan med lindrig störning men ändå... Nej, nu ska jag ut och nöta lite till, var bara in en sväng för att hundarna ska få vila. Rutan kan inte nötas för mycket...

1 kommentar:

  1. Roligt att höra av er och att ni inte helt fastnat i målarburkar eller rabatter :-)

    SvaraRadera