lördag 30 januari 2010

Blä-väder

Nu är det kallt igen, ska på lite inomhusträning i eftermiddag men det är ändå jobbigt när man inte kan gå ut och träna när man känner för det. Har fullt på pensionatet och två av hundarna vill verkligen inte gå ut när det är så här kallt, de går bara och pinkar sedan har de bråttom in igen fast jag tvingar med dem på promenad ändå :-)

En vecka kvar till tävlingen och det börjar kännas lite nervöst, samtidigt som jag längtar. Saknar alltid tävlandet under vintern när säsongen ligger i ide. Jag är ju en tävlingsmänniska som verkligen älskar att tävla även om jag lägger band på mig själv så jag inte sliter ut hundarna. Det ska bli så in i nordens kul att se hur han går den lilla Sprutten, han kanske inte går alls men då vet jag ju det ;-)

Nä nu ska jag göra något annat än att sitta framför datorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar