söndag 15 februari 2009

Dålig

Jag har legat dålig sedan i onsdags, första dagarna efter jag blev dålig klarade jag mig på lite reserver men senaste dagarna har jag inte fått i mig vatten ens. Jag vet nu att man faktiskt kan överleva flera dagar utan vatten men man blir lite skakis.

Igår var vi på marknaden, Spot fick följa med och allt gick jättebra ända tills en rottis morrade och gjorde utfall mot honom. Han blev skraj och hade väldigt svårt att släppa händelsen. Vi fick stå ett bra tag i på ett lugnare område innan vi kunde gå vidare. Han släppte det helt efter ett tag och vi kunde trampa vidare. Spot fick ett nytt halsband i älgskinn men någon annan shopping blev det inte.

Nej nu ska jag fortsätta ta igen mig, känner mig mycket bättre men jag har ingen ork.

1 kommentar:

  1. Lär Loskan att sätta sådana fulingar på plats!

    SvaraRadera