tisdag 24 februari 2009

Bara en liten uppdatering

Jag har blivit mer och mer morgonpigg, det märks att ljuset är på väg tillbaka. Däremot blir jag alltmer kvällstrött... Spot fick träna tandvisning på morgonen, Husse lekte domare och nu kan lillprutten åtminstone sitta stilla när han ska titta i munnen. Framsteg!
I eftermiddag ska jag träna mer om det inte är för kallt, nu är det mest finliret som gäller, momenten kan han så det ska bara skapas perfektion i utförandet. Uthållighet är också något vi arbetar på, jag kör externbelöning för tillfället och det fungerar över förväntan.

Om solen skiner när jag kommer hem ska jag även ta med kameran ut en sväng så vi får lite nya fräscha bilder hit till bloggen. Kanske det finns någon uppfödare som är sugen på att se hur en riktig hårboll ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar