måndag 2 mars 2009

Foton och lite annat

Våren 2009

Jag och Lasse har för en gångs skull varit lediga tillsammans, det var faktiskt riktigt trevligt. Vår nya kamera har gått på högvarv och det var svårt att välja ut vilka bilder ni skulle få se. Gå in på albumet genom att klicka på bilden ovan så får ni följa med på vad vi gjort under våra lediga dagar.

I går kom informationen för Tåmelägret ut på ÖNDs hemsida och ja, det är jag som ska vara lärare på lydnaden :-) Spännande och intressant och skoj och...en massa andra ord för något man ser fram emot.

Imorgon far jag till Pajala för att hjälpa ett gäng lydnadsfolk framåt i sin träning, det blir också kul. Hoppas jag kan tillföra något i deras träningstänk. Imorgon är det också dags för Haxzo att röntgas, det ser jag väl inte fram emot med samma glädje, spännande är det men på ett helt annat sätt, man kan nog snarare uttrycka det som spänt. På onsdag är jag hel-ledig och på torsdag är det jobb igen, vart tog tiden vägen? Nå, det man måste är bara att göra eller...?

Nu på morgonen är det bara -8 grader så det blir lite träning idag. Spot är ju nu anmäld till sin första tävling så jag måste ta mig i kragen och träna, har hört att det är bra att göra det när man ska tävla... Nu skriker katten och vill ha käk så jag ska börja på med dagens sysslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar