tisdag 31 mars 2009

Husse i Fjollträsk

Husse är borta och vi dansar på bordet, nä, kanske inte riktigt men lååång mysstund i sängen för att planera dagen blev det. Jag funderar på om jag ska lämna rutan åt sitt öde ett tag och träna på de andra momenten istället. Jag vill inte blanda ihop en så pass svår nyinlärning med övriga moment. På programmet står nu för dagen inkallning m. stå och hopp ö. hinder, vi behöver även jobba på läggande under gång men där har vi gått tillbaka till valpstadiet för av någon anledning vill han inte ligga, i det momentet åtminstone. Fjärren verkar bra, han har enstaka framåtflyttningar på sitt från ligg men jag tror inte jag ska göra för mycket väsen av det, bara träna på.

Jag måste göra en liten rättelse från ett tidigare inlägg, tävlingen i Piteå är alltså den 26/4 inte den 22 som jag skrev tidigare. Det var ju positivt för då har jag hela 4 extra dagar på mig att träna :-) Jag måste beställa lite prylar från Jami ska ni ha något och vill dela på frakten så hör av er.

Nu är det dags att duscha och få på sig lite kläder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar