torsdag 12 februari 2009

Tävlingssug

Igår kom tävlingssuget, något enormt. Kollade årets tävlingar och började planera lite inför säsongen, då slog det mig att jag vill tävla. Nå, jag funderade på Piteå 22/2 med Swift men anmälningstiden har gått ut. Då är det bara att vänta lugnt och stilla på mars tävlingarna. Idag är jag ledig, slö och inte lust för något så det känns bra att det är försent att anmäla.

Ojdå, var ut med hundarna och kände kylan i luften, kollade termometern och det var -30. Hujja, vad kallt det blev bara sådär. Jag som hade tänkt flytta plantorna från gästrummet till verkstan eftersom Edvin kommer idag men så blev det alltså inte. Han får leva med att ljuset går igång 7 på morgonen... Problemet blir väl temperaturen, måste ju höja och då finns risken att plantorna drar iväg i höjden men jag kan inte göra något åt det idag. Å han ska ju bara vara här till på måndag. Är det varmare i morgon eller i eftermiddag så flyttar jag dem då.

Nej, nu är det dags att vakna på riktigt och sätta igång med dagens sysslor.

1 kommentar:

  1. Men vilken tur att suget kommit. Azta är sugen på att träna inför tävling.
    Har du tid?????

    SvaraRadera