fredag 6 februari 2009

Vart tog jag vägen?

Jag jobbar, har fått gardintygerna och kameran så jag har inte alltid tid att skriva :-) Mycket blir det på en och samma gång, instruktionsboken till kameran var som en roman och tygerna var flera meter långa. När allt är klart ska jag använda kameran för att visa hur gardinerna blev ;-)

Jag och Swift provade på rallylydnad, det var kul. Svårt när det inte finns några bestämda regler för en regelnisse som jag. Strikt var det dock INTE! Vi ska nog prova köra på ett tag, om vi gör karriär - det återstår att se...

Jag har en kul nyhet också men jag ska vänta ett tag med att offentliggöra den. Nä, jag är inte med barn! :-) Snarare tvärtom, har inte tid med såna grejer. Däremot var Alice in på affärn igår med sin pappa, hon sov, men inte på nätterna - hehe, fundera då på varför jag inte vill ha någon egen. Morsan frågade om jag inte blev babysjuk när jag såg lilla Alice men nä, snarare tvärtom, hur kan man bli babysjuk av något som luktar sur mjölk och bajs och dessutom skriker hela nätterna??? Ge mig ett bra svar på den frågan så ska jag överväga saken.

2 kommentarer:

  1. hallå hallå.... inte får man sriva sådär så man blir nyfiken ;)

    kram på er från ett supersnöigt mörön

    SvaraRadera
  2. Jag kan lämna en bra anledning till att man skaffar barn, man anser att man personligen har så jävla bra gener att dom måste föras vidare.

    Bra nog åt dig Carina???!!!

    SvaraRadera