tisdag 3 maj 2011

Bara ett inlägg

Har ett riktigt fullspäckat schema idag men jag har fått mycket gjort redan nu på förmiddagen. Sitter nu och dricker kaffe, mina vänner på FB verkar lite inaktiva för tillfället så jag passar på att uppdatera lite här. Jag har skapat en ny bloggsida för mina kurser och övriga tjänster som blir aktuell när jag flyttar ner till Timrå http://hundkurser-for-alla.blogspot.com/ ni för gärna kommentera om ni tycker att något kan förbättras. Om ni vill skriva in något på referenssidan så är ni välkomna att göra det direkt som en kommentar eller genom ett mail till mig på go.fullspeed@gmail.com jag bibehåller rätten att revidera efter eget tycke ;) Alltså längden på inlägget så det passar min tanke på hur det ska se ut...

Ikväll kommer Lasse hem igen, kanske vi får lite tillfälle att umgås en stund innan nästa resa. Funderar på att baka någon god kaka så han känner sig välkommen hem :) Vi får se hur jag lyckas med den mycket långa Att göra-listan jag har framför mig med dagens alla måsten. Nu är dock kaffet slut så det är dags att fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar