lördag 7 maj 2011

Visste väl det

Igår på morgonen satt jag och funderade - det kändes som att jag glömt bort något. När jag vaknade imorse slog det mig, jag skulle ju till Piteå den här helgen... Har en valpträff åt Försvarsmakten imorgon kl 9 så det är ju inte någon panik men jag hade ju tänkt hinna umgås och träna lite när jag ändå skulle ner. Tog fram en skinkstek igår för att jag och Lasse skulle ha en mysmiddag när han kommer från jobbet ikväll men nu strulade ju allting till sig så jag får tillaga den nu på morgonen. Vi får väl kasta i oss den när Lasse kommer hem och så drar jag direkt efter det. Alternativet är att åka tiiidigt imorgon, kring 5 så hinner jag ner men det blir ju inte någon direkt rolig dag.

Jaja, är huvudet dumt får kroppen lida så det är bara att lösa. Jag hade ju kunnat sticka nu direkt men för tillfället har vi bara en båt och den är på andra sidan eftersom Lasse är på jobbet. Nå det fixar sig bara jag får lite tid att tänka...sedan är det ju hockey imorgon kväll så jag måste vara hemma före 20, tur att Sverige inte spelar idag. nä, nu är det bara att sätta igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar