tisdag 7 april 2009

Åh fy

Vilken förkylningsbacill som hittade mig igår kväll. Bara helt plötsligt började jag nysa och sedan var huvudvärk och muskelvärk ett faktum, några minuter senare var hela huvudet som en enda slempropp. Nu förstår jag varför jag var så seg på kvällen och inte orkade träna eller nåt, knappt så jag orkade fixa middag.

Nå, som sagt, det blev ingen träning igår - det blev ingenting gjort igår så jag kan inte säga att jag prioriterat något annat heller. Nu på morgonen när jag låg i sängen och väntade på att kaffet skulle puttra klart så började jag tänka på träningen. Vi har massor att göra, han har inte stå stilla-avhämtning i rutan klart, fjärren måste vi öka avståndet på, hopp-sitt behöver finjusteras och vi behöver få högre tempo på apporteringen. Mycket att hinna på några få ynka veckor men vi åker hur som ner, om inte annat för att träffa V som ÄNTLIGEN flyttat hem igen.

Nu har jag två dagar jobb kvar innan jag är ledig igen och nu måste vi träna, träna och träna. Det har inte blivit någon träning sedan torsdagsträningen så nu är det kris. Helt ärligt så är det nog mina nerver som börjar spöka som vanligt några veckor innan tävling :-)

Nu måste jag hoppa i duschen.

1 kommentar:

  1. Att du har tävlingsnerver...det trodde jag inte :) Har ju glömt gratta till både 1:a pris och A-höfter. Nu är det bara att tuta o köra! :) Glad Påsk

    SvaraRadera