tisdag 21 april 2009

Träning

Spot är bra i tassarna igen efter några dagar med sockar då han varit utomhus. Vi tränade lite efter jobbet och han utför alla momenten, inga tior men godkänt alltså blir det tävling i Piteå fast med reservation för att det kan gå dåligt :-) När kan det inte göra det...?

Imorgon är det första kurstillfället på BK och det ska bli spännande. Lite nervöst utblandat med en känsla av att det kommer att bli skoj. Jag försöker komma på ett bra koncept till ett tävlingspsykologiseminarium jag tänkte ha i anslutning till kursen, öppet för alla medlemmar. Jag har "stommen" men jag saknar detaljer, jag vill att det ska bli perfekt och spegla alla individer och deras tankar inför tävling. Nå, ideérna brukar ju komma så småningom bara jag får lite tid att tänka. Nu är reklamen slut och jag ska återgå till House.

2 kommentarer:

  1. Men vad bra att han är på G lilla Jäkeln ;) KOmmer säkert gå fin-fint i Piteå, vet vilken perfektionist (min dator säger att man inte stavar så, hur stavas det då? Den ger ju bara tokiga förslag...) du är!

    Jag vill åxå komma på din tävlingspsykologi föreläsning, sätt den på ett bra datum så jag kan komma på besök :)

    kram på er

    SvaraRadera
  2. Ska blir roligt med kurs. Lycka till i Piteå!

    SvaraRadera