söndag 19 april 2009

Lånad dator

Lånade datorn från jobbet, den är inte snabb... Hur som helst gör den det den ska, jag kan åtminstone kolla mina mail igen. Spot har sprungit sönder sina trampdynor på skaren och han har ett rejält "hål" på ena trampdynan bak och en djup reva fram. Typiskt, veckan innan tävling och jag kan inte träna... Vi får förlita oss på att momenten sitter, öhum, inte riktigt :-( Nå, i slutet på veckan ser jag om han är bättre så vi kan köra igenom hela tvåan och om det fungerar annars får jag nog avstå. Framförallt är det ju viktigt att tassarna får läka som de ska. Nä, nu ska jag ut och fixa mer plantor i verkstan.

2 kommentarer:

  1. Kul att ni är i "rymden" igen och nu skall jag följa din trädgårdsblogg! Jag har typ miniträdgård på mitt matrumsbord; alltså än så länge i fröformat :-) Men jag har haft riktig kryddgård en gång i livet...

    SvaraRadera
  2. halli hallå!
    Inte kul alltid med skare :( Aj aj i fossingarna

    Pözz på er

    SvaraRadera