onsdag 29 april 2009

Vårfixande

Isarna är på väg att släppa och det är väldigt dåligt med snö på tomten så det börjar bli dags att handla sånt som är tungt och besvärligt att köra med båt. Hundmat ska jag shoppa i eftermiddag före kursen, 20 säckar borde räcka till skoterföre, hoppas iaf... Lite snålt räknade jag för att det blir massor med pengar på ett bräde, de får väl svälta de sista veckorna före skoterföre i värsta fall ;-)

Ja, ikväll är det alltså kurs igen. Det är nu allt det roliga sätter igång eftersom jag har sett deltagarna och lagt upp deras individuella planer. Jag har ju till och med en hjälpare för första gången så det gäller alltså att utnyttja henne till max, jag vet bara inte vad jag ska använda henne till än. Det är inte lätt när man inte är van att få hjälp utan mer van att köra hela showen ensam. Nå, det blir nog bra när jag vänjer mig...

Nä, nu har jag massor att göra.

1 kommentar: