fredag 24 april 2009

Herr Fluff

Spot är precis nyduschad och fönad, hehe, han ser verkligen ut som en fluff. Kanske man skulle ta en vända i Fluffringen till sommaren och visa hur en riktig BC ska se ut :-) Tack Cari för att du ger mig såna idiotiska ideér... Stackars Nina, utställningsBC-uppfödaren *asg* Hujja vilket humör jag är på nu då, jävligare än jävligast.

Igår var jag väldigt tveksam till att fara ner å tävla men nog blir det så ändå, jag är anmäld, rum är bokat och bilen är städad. Han går inte värst bra i värme men jag får väl hälla iskallt vatten över honom innan vi går in. Nå, det blir hur som helst kul att fara iväg och träffa kompisarna och snacka lite hund ett tag. Om det blir blaj med tävlingen så har jag haft kul ändå, det är en sak jag är helt säker på.

Imorgon lämnar jag tillbaka datorn så jag kommer inte att uppdatera på ett tag, kanske om jag ids koppla in gammlen men det ser vi...

2 kommentarer:

  1. Men....nu var det ju en bra idè *asg* Rosa är ju snyggt på killar!! haha

    LYCKA TILL!!!!

    SvaraRadera