tisdag 2 juni 2009

Kallt men nästan vindstilla

Bara 10 plus ute men det stormar åtminstone inte så man kanske kan få något gjort där ute idag. Igår satte jag pottis efter att ha vänt och vridit på jorden så att den blivit 7 grader. Det börjar bli lite problem med utrymmet där bakom verkstan, jag får inte plats med allt jag tänkt odla trots att vi utökat utrymmet med flera meter odlingsbädd. Dessutom är koskiten slut så jag måste upp före träningen idag och köpa mer, kommer lukta smaskens i bilen efter några timmar :-) Kanske om jag ids så far jag tillbaka till Kurra och dumpar skiten på parkeringen men bara kanske...

I eftermiddag blir det spår och träningstävling, jag behöver bara köra igenom några moment och så har jag lite önskemål vad gäller momentuppläggen. Måste nog skriva ner på en lapp så jag inte glömmer, det är så lätt att ändra sig när man väl är där, lite nervös inför tävlingen och så börjar man köra igenom alla moment. Högst upp på önskelistan ligger hur som helst platsliggning, budföring och hopp med någon som står på andra sidan hindret så vi inte gör samma miss som i Piteå med pussande på domaren med följe. Ja, å fjärren förstås med skylt!

Nu ska jag ut en sväng för jag har druckit kaffe och vaknat :-)

1 kommentar:

  1. Om du har tid idag skulle vi kunna åka och titta båt....

    Ska jag vara mottagare åt dig i kväll?

    SvaraRadera