onsdag 3 juni 2009

Vad ska man säga???

Somnade på soffan igår efter lunchen (sen lunch, tidig middag kalla det vad man vill) vaknade inte förrän Dessi ringde och frågade om det inte skulle vara spårträning kl. 17. Flyger upp ur soffan och inser att jag inte hinner ändå så jag fick hoppa över det. Jag hann iaf till träningstävlingen :-) Vi fick inte ha upprop och lottning mm. eftersom valpkursen var i klubbstugan så det blev inte riktigt på riktigt men nåja, det blev lite träning ändå. Det gick bra, jag körde igenom platsliggning, budföring, linförighet, rutan hopp-sitt (med Cari på andra sidan hindret) och fjärren, alltså en liten kombination av tvåan och appellen.

I övrigt var det en trevlig kväll som drog ut rejält på tiden och vi var inte hemma förrän strax innan 23. Vi var ett gäng som pratade om att fara ner till Nina och valla, det ska bara passas in med allas ledigheter och sedan var det ju transpoten som måste lösas. Kul hade det varit hur som helst, kanske det blir några ankor hit också trots allt, har inte pratat med min make om det än men det kan vi ta senare... Nä, nu ska jag ut i regnet och rasta hundarna, de går inte ut själva när det regnar.

1 kommentar:

  1. Roligt m ankor de måste ni ju ha ,fast de hörs ju bajsa en hel del (hundarna kanske städar)!
    Jag vill också ha träningstävling ..

    SvaraRadera