söndag 28 december 2008

Ny parfym

Igår var jag upp på stan en sväng och hade lektion i kemi, jag fick en julklapp helt oväntat. Det var en parfym, Ferre, doftade grymt bra och den kom i en tillhörande necessär och med en tub body lotion. Jag ska hoppa i duschen alldeles när jag skrivit färdigt här så jag kan spraya ner mig med denna gudomliga doft. Igår hade jag på den andra nya parfymen, Exclamation, den är också helt underbar så nu blir det svårt att välja på morgonen.

Idag blir det lite städning och hundträning, främst hundträning eftersom jag är ledig och det är varmt ute. Vi kämpar på med ställande och läggande vi får väl se om det blir något resultat. Spot är rätt bra på att se på och göra likadant, jobbade med det igår och hade Swift som modell. Tur att det är två av momenten Swift behärskar så bra. Jag ska prova samma idag igen och se vad resultatet blir.

Nä, nu duschen :-)

1 kommentar:

  1. Nice, har oxå Exclamation! Men nu har jag fastnat för Burberry Brit, sniffa in den när du är på stan :) Gott Nytt År på er!

    Kram

    Camilla

    SvaraRadera