söndag 4 januari 2009

Dåligt med sork?

Det kan inte finnas mycket till sork där ute i skogen i vinter. Igår när jag satt i soffan på kvällen tyckte jag att det prasslade ute på bron, först trodde jag att jag inbillade mig men efter ett tag blev jag tvungen att titta ut. Va f*n, räven stod på bron och tittade på mig, jag var tvungen att knacka i fönstret för att han skulle springa iväg. Anledningen är att jag har hundmaten i en låda på bron och han var ute efter den men ändå, full belysning och alla var vakna... Vi kollade hockeyn så det var väl inte så lungt och tyst heller, jag kan inte undvika att leva mig in i sporten och är världens bästa hockeyspelare i soffan :-) Knäppa rävar som inte är rädda för varken människor eller hundar.

1 kommentar:

  1. Vi har också haft rävbesök ända upp på trappan. Men det var en stackars skabbräv! Så hundarna fick kort besök på gården den kvällen och förhoppningsvis är den räven avsomnad...

    SvaraRadera