tisdag 13 januari 2009

Klockan är nio

och jag ska alldeles strax iväg på jobbet. I går var jag till Jolanta (fysioterapeut) och fick en genomgång, hujja vilken träningsvärk jag har idag och då tog hon det lugnt. Undrar hur det kommer att kännas efter torsdagens omgång då hon ska öka på lite. På kvällen när jag kom hem hade vi storfrämmande från Linköping, Håkan Ahlden var på besök i Kiruna och kom över på en middag, vi har visst bättre mat än Ferrum ;-)

I måndags for jag upp på stan för lite hundträning men de andra var bara en timma så jag blev ensam och då for jag också hem. Spot är helt klart påverkad av andra hundar så det får bli några vändor upp på träningar ändå, hoppas bara det kan bli längre än en timma då (d e ju bara uppvärmning :-)). Jag ska nog fara ner till A och B för en träningshelg här framöver, bara det blir lite varmare.

Idag kommer morsan ner en sväng för fika eftersom Lasse fyllde år i lördags men hon jobbade. Imorgon har jag också något bokat vad fasikens det nu var då... Jo, visst ja nu kommer jag ihåg...men det kan jag inte skriva...

Nu drar jag på jobbet, hej svejs.

1 kommentar:

  1. Träning hos A och B låter som en plan ;)

    Gratta Lasse i efterskott fr oss

    kramiz

    SvaraRadera