onsdag 14 januari 2009

Elräkningen

Vi fick elräkningen igår, endast 3076:- vojne... Den nya elmätaren skickar info åt bolaget en gång i månaden så man delar inte upp den beräknade användningen på ett helt år längre. Inte hade jag räknat med en sån räkning ändå. Nåjo, vi behöver ju ström.

Idag är sista dagen att jobba innan jag är ledig, åtminstone till tisdag den här gången. Monika ska på semester så jag måste jobba istället för henne, blir två tuffa veckor men det ska nog gå bra.

Nu är det -32 grader här i Kurra så det kan bli lite småkyligt att promenera över älven men det brukar gå bra ändå, man får gå lite fortare bara. Nu ska jag klä mig och bege mig...

2 kommentarer:

  1. Fy å usch å tvi, jag fryser bara av att tänka på det. Vi hade 9 plus igår. :-P

    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. -32!! ?? Ska genast sluta gnälla :) Vi har väl typ -12 å jag gnällde att jag frös när vi var ut med lilleman för en stund sedan

    kram Lie

    SvaraRadera