lördag 24 januari 2009

Är på jobbet

Hehe, jag hittade datorn även på jobbet och insåg att jag faktiskt hinner med en massa om jag kan surfa även här. Blir ju kanske kul de dagar jag har dåligt med kunder men idag är det desto värre. Löningslördag innebär att alla är och shoppar, lite svårt ändå att förstå att just en dag i månaden drar mer än andra. Har folk verkligen så bråttom att tömma börsen när lönen kommer. Missförstå mig inte, det är väl ingen negativ sak men ändå... Hur ser det ut för er när lönen kommer?

Fasikens, morsan har beställt påsar men det var för små påsar, på förpackningen står det rätt storlek men när jag skulle använda den så var den alldeles för liten.

Ja, här kan det bli lite dåligt med uppdateringar närmaste tiden. Om ni undrar vad jag pysslar med så kan ni följa länken till trädgårdsbloggen.

Nä, nu ska jag jobba vidare och däremellan surfa trädgårdssidor :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar