fredag 16 januari 2009

Å här var det dåligt med uppdateringar


Ja, det är lite lågsäsong på uppdateringarna i bloggen och det mesta som skrivs är bara dynga. Jag kan ju alltid skylla på att vardagen har infunnit sig med arbete, matlagning och städning som det är för alla andra. Det blir inte heller mycket till hundträning i kylan även om vi faktiskt inte har kallare än -27 idag. Rena värmeböljan för att vara i Kurravaara men det kanske beror på att jag eldat så mycket att utomhustemperaturen stigit ;-)


Hela veckan fram till idag har varit full av aktiviteter, måndagen har jag ju skrivit om och tisdagen var morsan hit en sväng, onsdag for vi ett gäng ner till Jukkas och firade en vän som fyllt 50. Hujja, jag måste börja bli gammal... Det visade sig att hon även hade en bra råttjägare som jag kunde få när de flyttar till stan, perfekt! Vi kan snart beteckna oss som pensionärshem för gamla katter :-)


Vi har beställt vår nya kamera men den har inte kommit ännu. Fasikens vilken tid det tar men den som väntar på något gott väntar ju också ALLTID för länge.
Nu ska jag gå och göra något nyttigt, kanske skriver mer i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar