måndag 4 maj 2009

Äntligen!!!

Min dator har fått komma hem igen, jag har saknat den :-)

Spot, den lilla Spot, hur ska jag börja??? Imorse sprang han fram och tillbaka i ett lerdike tills han var helsvart/brun, han kom efter det på att han tyckte matte var jättego så han ville mysa lite... jag hade arbetskläderna på... Kraftigt ärftlig gen skulle jag tro med tanke på pappa Ferry nedan.
När jag var på jobbet berättade Husse att Spot hade sprungit runt på gården, rätt in i hörnet på trädgårdssoffan och slungats in i ett träd. Ingen skada skedd där heller bara lite tillfällig smärta och han tappade luften lite men inte ett pip...
Senare fick han ha flytväst när Husse var och promenerade på älven eftersom isarna börjar gå upp och dåren har lite dåligt omdöme. Snart vågar man ju inte släppa ut honom...

4 kommentarer:

  1. Men shit vilken bild... *asg*
    E d Do Encostas Ferry? E inte den hunden brun?
    Hihi

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Man blir ju mörkrädd när man ser han :S Ser ut som en sån där "Orsch" hur det nu stavas från sagan om ringen *LOL* Tur man vet hur söt han är på riktigt!!

    Nisses som fällde de usla kommentarerna gick också kursen....... Kursledaren var det inget fel på ...

    kram på er!

    SvaraRadera
  3. ps: Accsa är dräktig!!

    SvaraRadera
  4. å klockan på inläggen stämmer inte för 5 öre ;)
    klockan är nu 22,06, se jag klarar att vara vaken efter tio ;)

    //Lie

    SvaraRadera