onsdag 6 maj 2009

Bra kurs

Idag kändes det verkligen som att jag fick till flytet i kursen på BK, tidigare tillfällen har känts lite knackiga och kanske lite osäkra men idag kändes det toppenbra. Trots att jag spillde en hel burk thinner över mig innan jag for hem från jobbet och kanske var lite hög på ångorna... Till viss del kanske jag prioriterade två av deltagarna lite mer eftersom de ska tävla inom en snar framtid, alltså fick de lite mer tips på finliret men de andra skötte sig själva riktigt bra. De kan få mer tid nästa tillfälle så väger vågskålen jämnt igen. Hoppas de inte blev alltför stötta av att inte få samma uppmärksamhet, samtidigt behöver de ju faktiskt köra några repetitioner för att hunden ska komma in i uppgiften. Vi hade mycket mer praktiska övningar än vi haft tidigare, det är ju det jag tycker är kul och det märktes verkligen att det tog på hundarna för de blev alldeles kollriga på slutet :-) Imorgon ska jag koppla in skrivaren och skriva ut lite papper de ska få med sig som kursmaterial, annars blir det inte mycket till läsning, allt finns ju i min skalle ;-)

Min fot blir bara sämre och sämre, kanske jag måste överväga ett läkarbesök om det inte blivit bättre om en vecka eller så. Just nu kan jag knappt gå på den alls och det gör ont i hela foten, inte bara i hälen som det gjorde i början. Synd bara att man är så rädd för att höra utlåtandet...med så mycket reumatism i släkten som vi har så skulle det inte förvåna mig om det är något sådant, livrädd är jag iaf... Känns som att livet är slut om jag har reumatism.

Oj, reagerade precis på svängningen i humör från toppenbra i första stycket till att livet är slut i andra, vad heter det schizofreni kanske??? Oj igen, läste precis på om schizofreni och man beräknas ha en kortare livslängd...det vill jag inte ha...i övrigt var det visst en korrekt bedömning av tillståndet :-) Faktaletarnojja som vanligt, kan man någon gång göra något normalt, typ skriva ett inlägg i sin egen blogg utan att börja Googla fram fakta? Nä, jag tror det är dags att gå och luta sig några timmar, det börjar nästan bli pinsamt det här, alltför öppen och ärlig kan aldrig vara bra.

3 kommentarer:

  1. Vi ser fram emot att få ALLT på papper :-)
    ...på en kurs som redan är jättebra!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tyckte kursen var superbra jag med! Väntar mig ingen millimeterrättvisa med uppmärksamheten heller :P
    Vi fortsätter träna i kväll på klubben:)

    SvaraRadera
  3. Ahh, verkar som att jag har hittat mig en hypokondrikervän :P Brukar oxå googla fram diverse symptom på krämpor =)

    SvaraRadera