onsdag 6 maj 2009

Ny tid??? ;-)

Tack A för att du påpekade om tiden, av någon anledning hade den hamnat på Stillahavstid, det hade ju varit trevligt att vara där men tiden får de behålla för sig själva.

Apropå tid så vaknade jag i god tid före klockan ringde i morse, den har inte ringt än... Jag bokade om tiden hos fysioterapeuten eftersom Lasse har möte efter jobbet och hundarna skulle fått vara ensamma för länge. I kväll har jag ju dessutom kurs så jag kommer inte hem efter jobbet utan blir borta hela långa dagen och kvällen. Snacka jag kommer att ha hemlängtan ikväll.

Isarna är på väg att släppa så idag är sista skoterdagen, jag har sån tur att idag är sista passet på jobbet före ledigvecka så jag slipper lämna ön. Spårmarkerna har töat fram här bakom så jag vet ju vad jag kommer att sysselsätta mig med. Snart är ju sista anmälningsdag till tävlingarna i Kiruna och jag måste ta reda på om Spot kan spåra eller inte, kan ju liksom inte anmäla oss till appellspåret om han inte vet hur man gör. Hösten avslutades ju inte med något svårare än ett hussespår med två apporter (godisburkar) och husse som slut. Nå, det gör ju inget, han har framtiden för sig så vi ska inte stressa iväg i onödan.

Snart ringer min väckarklocka ser jag, en minut kvar... Då ska jag hoppa i duschen och sedan är det dags att börja röra på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar