torsdag 14 maj 2009

Lydnads-SM

Kollade för skoj skull in deltagarlistan för årets SM, trots förra säsongens värdelösa avslutning hade vi kvalat in som sista ekipage och jag har inte anmält mig, jag trodde inte resultaten skulle räcka. Nåjo, det kommer fler SM...

Var in på Domus en sväng för de hade 70% rea på alla böcker, det blev en hel bunt för en liten slant. Lite knepigt kändes det eftersom jag nyss beställt några böcker men vad tusan ska man göra när det är så billigt :-) Nu har jag tänkt slänga mig i soffan och glo TV, om det inte är nåt bra så kanske det blir någon bra bok istället. Köpte ju faktiskt lite skönlitteratur den här gången.

2 kommentarer:

  1. Aj fasen, synd att du missade anmälan... Men det kommer fler SM som sagt ;-)

    SvaraRadera
  2. agility var det vi skulle satsa på juh ;)

    SvaraRadera