tisdag 19 maj 2009

Börjar röra sig

Jag har suttit och jobbat med företaget i flera dagar nu. Äntligen börjar allt röra sig, alla planer finns antecknade, tillstånd är sökta, F-skatt är sökt och jag har börjat leta utrustning som krävs. Funderade först på att starta en hemsida igen, enkom för företaget så klart men jag tror att det går lika bra med en blogg så jag börjar med det. Ifall det behövs kan jag ju alltid krångla till det med en hemsida senare. Hujja, börjar kännas lite nervöst...jag är taggad till tusen. Hoppas jag får företagsnamnet jag sökt, tänker inte berätta vad det är förrän allt är klart ;-)

Idag är det lite svalare ute så jag ska köra lite lydnad med grabbarna, allt annat har tagit så mycket tid från träningen så det känns nästan som att börja om igen. Spot har ju faktiskt bara 2,5 veckor kvar till tävling så det börjar bli dags att få allt klart. Idag blir det fokus på grundmomenten och imorgon ska jag jobba på det lite svårare. Kanske borde börja med budföringen också ifall spåret går dåligt :-)

3 kommentarer:

  1. Kul med eget företag! Är det hundkurser eller?

    SvaraRadera
  2. Spännande .-) Antingen är det trädgård eller hund och eftersom du bor i den zon du gör - så gissar vi på HUND!

    SvaraRadera
  3. spännande värre :)

    kram kram

    //Lie och grabbsen

    SvaraRadera