onsdag 13 maj 2009

Skulle ju bara...

...köpa en bok, som vanligt då. Hamnade in på Bokus för att köpa EN bok, notan slutade på 500:- och tre böcker, TROTS att jag ändå lade bort två böcker.
Bara inse fakta - jag är tokig i böcker :-)

Anledningen till att jag skulle beställa en bok är för att jag ska prova en ny diet, LCHF-dieten, Low carb-High fat. Jag är så dålig på att följa "metoder" men varför inte prova? De andra böckerna jag köpte var "min receptsamling" där man kan skriva in sina egna recept och den har flikar och allt möjligt. Sedan blev det även en bok om smörgåstårtor, kan vara kul att prova något nytt. Passar ju bra med den nya dieten bara man inte sätter så mycket socker i tårtan :-D

Nu ska jag uppdatera trädgårdsbloggen.

1 kommentar:

  1. Lätt hänt att beställa mer än man har tänkt...
    E d hon "fettdoktorn" eller? Inte gynekologen, hehe... Syster yster ville att jag ska följa med på en föreläsning med henne på torsdag, kan det vara intressant tro?

    SvaraRadera