onsdag 20 maj 2009

Förklaring

Tänkte inte på att jag faktiskt inte skrivit i bloggen om vad jag ska starta för verksamhet. Ni har så rätt allihop, det blir hund, hund och åter hund + lite annat. Pensionat (om jag får tillståndet), klo- och pälsvård (fluffandet och de rosa hårförlängningarna hänvisar jag till Cari), kurser (klickandet hänvisar jag till Arctos), möjligen viss tillverkning och försäljning av hundgrejer. Margareta var inte helt fel ute med trädgård heller, nästa sommar kanske det blir försäljning av färdiga urnor och amplar om jag ser att det fungerar, kanske lite kryddväxter och grönsaker färdiga för utplantering mm. Sedan har jag en annan grej också men den kräver betydligt större investering så den får vänta ett tag...

Jag tror på idén och hoppas att det ska gå runt, det behöver inte vara mer än så.

1 kommentar:

  1. Åh vad kul, då får man önska dig lycka till! Bra att det blir lite utbud på hundföretagen här i stan. Jag kommer ej på kursen i kväll för jag fick nå ryck och ska ta en tripp till systeryster i Uppsala, då det blir svårt att hinna med resor när jobbet börjar i Juni. Jag tränar på med Trillian, börjar få till ställandet och läggandet med hjälper än så länge. Men jag undrar vad vi skulle få för betyg på inkallningen, hon rejsar med full fart, springer förbi mig, tvärvänder och hoppar in i utgångspositionen, typ. Ja glädjen och farten är det då inget fel på haha. I bland hoppar hon nästan in i mig och vänder i luften innan hon sätter sig.
    Du kan väl maila mig med läxor och generella tips från i kväll, det had evarit supersnällt. Annars ses vi nästa vecka! kram//Elisabeth och Tok- Trillian

    SvaraRadera