onsdag 20 maj 2009

Oj

Insåg att förra inlägget kan misstolkas... vad kan INTE misstolkas om man vill misstolka förstås :-)

Jag använder mig själv av klickerträning men eftersom det redan finns en som är mer kvalificerad inom området så lämnar jag med varm hand den verksamheten dit. Jag tänker inrikta mig på tävlingslydnad och aktivering (skogsarbete) i första hand.

Vad gäller fluffandet så har jag inte någon trimkunskap utan mer tovutredning och annan pälsvård för ägare som har problem att göra det själv. Kan handla om någon typ av handikapp eller problemhund... Jag tänker även ha hämtning och lämnings-service både på pensionatet och klo-/pälsvården.

3 kommentarer:

  1. Jag misstolkade då inget ;) och har alltid sagt att det är bra med valmöjligheter.
    Och jättebra med TÄVLINGSLYDNAD - då kan jag och LEO fortsätta gå kurs!

    SvaraRadera
  2. Tack för fikat idag ;) Nästa gång tar jag med fika ;) haha :)

    SvaraRadera
  3. Haha, fikat är nerpackad... men inbjudan att ta med hundarna?? Är du säker på att du har plats för 29 hundar i båten?? ;)Dom hade nog trivts på eran ö :)
    Vi ses!
    kram

    SvaraRadera